Sposoby Promocji Firmy W Internecie

Sposoby Promocji Firmy W Internecie

Blog stworzony dla osób zainteresowanych sprawdzoną i skuteczną reklamą, nie tylko w internecie. Jak widać skuteczna promocja w Internecie ma różne oblicza, a wraz z postępem technologicznym powstają coraz to nowsze formy reklamy, takie choćby jak profile na portalach społecznościowych, czy też newslettery rozsyłane przez specjalistyczne oprogramowanie. A mając listę adresów e-mail internautów i pozwolenie na wysyłanie im wiadomości komercyjnych, możemy… właśnie – posiadać własne medium reklamowe, które za darmo poinformuje wszystkich zapisanych na listę np. nowej ofercie firmy. Doskonale sprawdzają się tutaj darmowe raporty do pobrania po zapisaniu się na listę poruszające praktyczne tematy związane z branżą firmy. Spamerzy są bowiem bardzo negatywnie postrzegani przez internautów, a takie podejrzenie mogłoby popsuć wizerunek firmy. Tak przygotowaną witrynę można dopiero zacząć np. pozycjonować i w inny sposób promować w Internecie.

Trzeba wiedzieć że skuteczna reklama jest czymś co pozwoli firmie z pewnością się rozwijać. Dlatego też reklama w globalnej sieci w dzisiejszych czasach nie jest już przywilejem, czy przewagą nad konkurencją, lecz obowiązkiem, który ciąży na każdym nowo powstałym przedsiębiorstwie. Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, ponieważ koszta samej strony www oraz jej promocji w Internecie są bardzo zróżnicowane. Tak, więc w ostatnim czasie bardzo popularne stało się to by reklamować się w Internecie.

Czyli im więcej innych stron lub blogów linkuje do naszej strony, tym wyżej ukazuje się ona w internecie. Reklama w lokalnej gazecie, na której ukaże się nasz adres internetowy, może zdziałać naprawdę wiele. Wynik jakości wpływa na to czy nasz link sponsorowany (reklama) jest wyświetlany oraz ile rzeczywiście zapłacimy za dane słowo. Im wyższy CTR tym lepiej oceniana kampania tym niższe stawki za słowa płacimy i tym wyższą pozycję otrzymuje nasza reklama w wynikach wyszukiwania. To współczynnik, który informuje gdzie w wynikach wyszukiwania pojawi się reklama. Biorąc pod uwagę badania przeprowadzone nad tym gdzie klikają internauci, to 95% znajduje się w pierwszych trzech wynikach wyszukań. Intersującym narzędziem do badania skuteczności kampanii reklamowych jest Google Analytics. Reklama internetowa to temat szeroki jak rzeka, to pewne!

To chyba naprawdę niska cena jak za zdobycie szansy na pozyskanie nowych Klientów. Dlatego też największe efekty z posiadania wizytówki w Google Maps odczują osoby i firmy działające w obrębie danej miejscowości, gminy lub powiatu. Tego typu reklama w Internecie również potrafi być szalenie skuteczna chociaż nie jest to prosta forma pozyskania Klientów. Dla innych firm bezpłatna reklama w Internecie jest również szalenie atrakcyjna. Reklama w Internecie z Google Maps jest niebywale skuteczna i potrafi przynieść ogromne korzyści. Reklama firmy w internecie powinna oczywiscie rozpocząć się od budowy serwisu internetowego, który byłby choćby wizytówką naszych usług i możliwością kontaktu z siedzibą naszego przedsiębiorstwa. Spory ruch w internecie generują w dzisiejszych czasach wyszukiwarki (takie jak Google, Bing, czy wyszukiwarka Onetu lub Wirtualnej Polski).

Na koniec podpowiem jeszcze jedną rzecz: wpisz sobie w wyszukiwarce frazy lub słowa, które dobrze określają to, czym się zajmujesz, tak jak w przykładzie powyżej: „firma w Internecie” lub „reklama firmy w Internecie”. Pozycja na jakiej zostanie wyświetlona reklama jest uzależniona od kwoty jaką reklamodawca jest w stanie zapłacić za każde kliknięcie i popularności danej strony. Taka reklama w internecie kusi, a biorąc pod uwagę fakt, że szukając potrzebnych rzeczy w wyszukiwarkach internetowych przeglądamy tylko kilka pierwszych wyników warto zastanowić się nad wypozycjonowaniem naszej strony internetowej. Dzięki takiej reklamie w internecie mamy możliwość dotarcia do osób bezpośrednio zainteresowancyh naszą ofertą, dzięki czemu nasza reklama nie zostaje zauważona, adokonuje zakupu bezpośrednio z naszej strony. Reklama i inne treści są nam wpychane, a jako odbiorcy jesteśmy bierną stroną dialogu.

Informują 1 użytkownika Internetu danej firmie lub konkretnym produkcie przez nią oferowanym, oraz zachęcają do odwiedzenia strony (tejże firmy) i zapoznania się ze szczegółami. W każdym przypadku, są one jednocześnie hiperlinkami (odnośnikami) kierującymi nas na strony reklamującej się firmy. Sprzedawanie w internecie właściwienie różni się od tego offline, poza tym, że możemy je np. zautomatyzować. Najprostszy sposób automatyzacji sprzedaży w Internecie to właśnie strona internetowa – raz stworzona edukuje internautów dlaczego powinni zainteresować się Twoim produktem, a jej reklamą w Internecie zajmuje się np. pozycjoner. Jak więc widzisz, reklama firmy w Internecie musi być robiona z głową i przemyślana. Nie ma nic gorszego niż strona firmy w Internecie zrobiona „na czuja”: „umieśćmy na stronie galerię produktów i tekst firmie (chyba tak jest dobrze, skoro wszyscy tak mają?)”.

Reklama w prestiżowym, centralnym miejscu miasta to doskonały sposób na dotarcie do nowych klientów. Agnieszka Wójcik – przedstawiciel firmy MediaScreen – zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów chętnych do umieszczenia swojej reklamy na telebimie w centrum Olsztyna. Dzięki niej zauważamy, że jedne firmy są profesjonalne i nowoczesne, a inne – nie. Klienci często zadają sobie pytanie czy reklama w Internecie jest dobrym rozwiązaniem, czy może lepiej reklamować się w gazecie lub radiu.

About the Author

No comments