Pozycjonowanie W Google

Pozycjonowanie W Google

Wbrew pozorom, banery i reklama pojawiająca się na stronach internetowych nie jest jedyną formą reklamy w internecie. Mimo wszystko pamiętajmy, że reklama tradycyjna też jest ważna, taka jak foldery reklamowe, uloki, banery Bardzo dobrym elmentem są też wystawki i eventy firmowe. Często, szczególnie w przypadku małych i średnich firm przeszkodą w skutecznej promocji w Internecie są duże koszty uruchomienia kampanii reklamowej. Reklamę kontekstową – reklama w Internecie dzięki nowym technologiom dociera do klienta zainteresowanego danym produktem lub usługą, co drastycznie podnosi jej efektywność. Obecnie reklama internetowa dostosowuje się do tego, co internauta szuka lub aktualnie czyta. Doskonałą mierzalność i dokładne statystyki prowadzonych w Internecie działań promocyjnych. Narzędzia analityczne dostępne w Internecie umożliwiają badanie i testowanie skuteczności akcji promocyjnych, dzięki czemu firmaświadome decyzje marketingowe i może planować przyszłe dochody oraz inne efekty swoich poczynań. Tymczasem reklama w Internecie wymaga jedynie… kliknięcia.

Co więcej reklama w internecie nie musi ograniczać się do jednego sposobu prezentacji treści, może być dostarczona pod postacią tekstu, grafiki, dźwięku czy klipu filmowego, pozwala to angażować więcej zmysłów odbiorcy, zwiększając tym samym skuteczność przekazu. Codziennie tysiące potencjalnych klientów poszukują w internecie informacji Twoich produktach lub usługach. Reklama w Google to łatwy sposób, aby szybko znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Cena niższa 20% to tak naprawdę kolosalne pieniądze, które zostają w kieszeni Konsumenta.

Najkrócej ideę Network marketingu można scharakteryzować następująco tworzymy listę osób, które znamy, które mogą być zainteresowane naszym produktem i wtedy zacząć budować grupę ludzi, którzy są zainteresowani współpracą, czyli którzy również będą sprzedawać produkty firmy z którą współpracujemy. Może się tak zdarzyć, że reklama nie jest obrazkiem, tylko jest zrobiona we flashu.

Może to być również reklama np. firmy, produktu czy innej strony internetowej. Jeśli przewiniemy witrynę w dół lub w górę, nasza reklama także będzie się poruszała. Jak wynika z badania IAB AdEx, tylko w pierwszym półroczu 2010 r. wydano na reklamę w polskiej sieci 777 mln zł. W porównaniu do 658 mln zł odnotowanych w tym samym okresie ubiegłego roku oznacza to prawie 20-procentową zmianę. Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklamy internetowej, najważniejszą formą w 2010 r. w polskim internecie pozostawała reklama graficzna z 45-procentowym udziałem w łącznych obrotach rynku, choć w porównaniu z 2009 r. udział ten zmniejszył się 2 pkt proc. Według danych pochodzących z europejskiego badania AdEx, wzrost wydatków na reklamę on the internet w 2010 r. na wszystkich rynkach europejskich łącznie mógł wynieść około six,five% (ostatecznych danych jeszcze nie opublikowano). W 2010 roku reklama wideo stanowiła już 5 proc. Co zawsze ma wartość dodaną dla całej firmy.

About the Author

No comments