Co Wpływa Na Skuteczność.

Co Wpływa Na Skuteczność.

Widzisz, większość stron internetowych małych i mikro firm nie sprzedaje. Można bowiem uznać (i Google tak uzna), że autorzy serwisu prawnego linkują do strony firmy windykacyjnej w celach merytorycznych, w związku z tematem artykułu w którym hyperlink ten jest umieszczony. Należy jednak pamiętać tym, aby treść na naszej stronie była unikalna, co w tym wypadku oznacza, że w internecie nie istnieje inna strona zawierająca identyczną treść, co tyczy się także dużych fragmentów tekstu. Z dnia na dzień coraz trudniej jest skutecznie reklamować stronę w internecie w tym poprzez pozycjonowanie. Niewiele jednak osób i firm dostrzega jaki potencjał niesie za sobą.dobra kampania reklamowa w nowym medium, jakim jest Internet. Działanie polegające na wykreowaniu pozytywnego wizerunku firmy za pomocą wszystkich dostępnych kanałów (fora dyskusyjne, kanały RSS, Facebook,, serwisy branżowe itp.) oraz stałe monitorowanie pojawiających się nowych treści.

Duży skok pomiędzy oszacowaniami dla 2006 i 2007 r. wynika w głównej mierze ze zmiany metodologii badania. Rozwijająca się technologia sprawia iż reklama w internecie staje się jedna z dominujących gałęzi reklamy. Krótko mówiąc marketing internetowy, to jest nic innego jak reklama w sieci. Kolejnym sposobem na skuteczny marketing w sieci jest reklama kontekstowa nazywana też boksami reklamowymi.

Warto śledzić informacje na temat swojej firmy na bieżąco i odpowiednio reagować, jeśli znajdziemy negatywne opinie na nasz temat wystawione na forum przez niezadowolonego kupującego, a nierzadko również przez konkurencję. Przedstawione sposoby nie do końca są za darmo, musimy poświęcić trochę naszego (lub naszego pracownika) czasu by promocja firmy miała miejsce. Jak w poprzednim przykładzie wyszukujemy fora związane z naszą branżą i wcielamy się w zadowolonego klienta swojej własnej firmy. Jedni piszą, że nie mogą schudnąć, inni że przestój firmy był spowodowany wadliwym paskiem klinowym firmy XXX. Pamiętaj, że polecając jakiekolwiek usługi możesz być traktowany jako spamer lub marketingowiec firmy. Większość ludzi chciałaby, żeby każda reklama w internecie była za darmo. Konkurs jest chyba jednym z tańszych sposobów na promocję firmy w sieci.

Mimo wszystko pamiętajmy, że reklama tradycyjna też jest ważna, taka jak foldery reklamowe, uloki, banery Bardzo dobrym elmentem są też wystawki i eventy firmowe. Często, szczególnie w przypadku małych i średnich firm przeszkodą w skutecznej promocji w Internecie są duże koszty uruchomienia kampanii reklamowej. Reklamę kontekstową – reklama w Internecie dzięki nowym technologiom dociera do klienta zainteresowanego danym produktem lub usługą, co drastycznie podnosi jej efektywność. Obecnie reklama internetowa dostosowuje się do tego, co internauta szuka lub aktualnie czyta. Doskonałą mierzalność i dokładne statystyki prowadzonych w Internecie działań promocyjnych. Narzędzia analityczne dostępne w Internecie umożliwiają badanie i testowanie skuteczności akcji promocyjnych, dzięki czemu firmaświadome decyzje marketingowe i może planować przyszłe dochody oraz inne efekty swoich poczynań. Tymczasem reklama w Internecie wymaga jedynie… kliknięcia.

Cena, jaką reklamodawca płaci za reklamę, trafia w całości do Google (w przypadku haseł umieszczonych w wyszukiwarkach) lub dzielona jest pomiędzy Google a wydawcę (kiedy reklama znajduje się na stronie internetowej). Jest to rodzaj reklamy w internecie, która polega na tym, że wydawca (czyli właściciel strony internetowej) promuje produkt lub usługę danej firmy i jest nagradzany za sprzedaż lub inną czynność dokonaną witrynie reklamodawcy. Obecnie pozycjonowanie jest jedną z najbardziej efektywnych form marketingu w internecie. Najbardziej popularną odmianą jest reklama graficzna, która wyświetla się w programie pocztowym.

About the Author

No comments