Agencja Interaktywna jako Pozycjonowanie seo

Agencja Interaktywna jako  Pozycjonowanie seo

Zastanawiasz się w jaki sposób promować swoją stronę w internecie? Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że najskuteczniejsza reklama to ta, która nie koliduje z podstawową funkcją Internetu, czyli dostępem do wartościowych informacji. Badania pokazują, że internauci nie mają nic przeciwko reklamie w sieci i uznają ją za wartościowe źródło wiedzy na temat produktów i usług. Jednak najlepsza reklama to, do której internauta sam dociera, a najlepiej ta na której otrzymywanie sam wyraził zgodę. Pod uwagę wzięto firmy z różnych województw, z których najwięcej siedzibę miało w województwie mazowieckim, śląskim i dolnośląskim.

Przy omawianiu przemocy w internecie niezbędne wydaję się krótkie spojrzenie na ludzką psychikę i zachowanie się w wirtualnym społeczeństwie. Przez to, że wszelkie informacje dotyczące naszej osoby będą krążyć w sieci wiecznie (w internecie nic nie ginie, nigdy), nawet bez naszej wiedzy, jesteśmy narażeni na przechwycenie przez kogoś danych nas i wykorzystanie ich przeciwko nam. Oczywiście znacznie gorsza sytuacja jest wtedy, kiedy ktoś bez naszej wiedzy rozsyła w internecie nasze zdjęcia, filmy, pliki robocze itp., muzykę, a także hasła dostępu czy numery kart kredytowych do listy moglibyśmy jeszcze dodać preparowanie i tworzenie fałszywych danych nas i naszej osobie w ogóle. Tę tendencję zresztą bardzo skrzętnie wykorzystują firmy zajmujące się marketingiem. Jak długo utrzyma się ta tendencja, nikt nie potrafi przewidzieć, ale z pewnością firmy powinny z niej skorzystać, gdyż to doskonały sposób na reklamę.

 

Bardzo prężnie rozwija się reklama mobilna, która już po raz kolejny notuje ogromne wzrosty. W zależności od branży przyjmuje się, że skuteczność ulotki (przyciągnięcie klienta do firmy) oscyluje w granicach od .5 do three%. W przypadku małych nakładów taki odzew będzie bardzo niewielki. W zależności od drukarni, cena wydruku 1 000 ulotek w formacie A6 wynosi około 100zł netto. W Krakowie reklama wymaga sporych nakładów finansowych – dopiero 100 000 lub 200 000 ulotek można traktować jako mocne uderzenie w rynek. Reklama w internecie od kilku lat nie ogranicza się jedynie do rezerwowania miejsc reklamowych w dużych serwisach. Warto przemyśleć dokładnie gdzie, w jaki sposób oraz z jakim budżetem chcemy uruchomić naszą kampanię reklamową. Ale ostatnio się okazuje, że reklama to nie jest wszystko. W zasadzie są to najtańsze badania rynku.

Żeby wykorzystać do tego reklamę w Internecie , musisz się rozwijać w tym temacie albo zlecić firmie zewnętrznej. To narzędzie marketingowe Google służące wypromowaniu konkretnego serwisu WWW w Internecie. Sama reklama to box umieszczony w wyszukiwarce Google oraz, opcjonalnie, w wyszukiwarkach i na stronach internetowych, które mają podpisaną umowę partnerską z Google (najczęściej są to portale tematyczne). Posiadają\ zalety którym dorównać może jedynie reklama telewizyjna, jednakże koszt spotu, przemawia na korzyść telebimów. W ten sposób nauczysz się najlepiej jak reklamować swoją firmę w internecie.

Jak widać skuteczna promocja w Internecie ma różne oblicza, a wraz z postępem technologicznym powstają coraz to nowsze formy reklamy, takie choćby jak profile na portalach społecznościowych, czy też newslettery rozsyłane przez specjalistyczne oprogramowanie. A mając listę adresów e-mail internautów i pozwolenie na wysyłanie im wiadomości komercyjnych, możemy… właśnie – posiadać własne medium reklamowe, które za darmo poinformuje wszystkich zapisanych na listę np. nowej ofercie firmy. Doskonale sprawdzają się tutaj darmowe raporty do pobrania po zapisaniu się na listę poruszające praktyczne tematy związane z branżą firmy. Spamerzy są bowiem bardzo negatywnie postrzegani przez internautów, a takie podejrzenie mogłoby popsuć wizerunek firmy. Tak przygotowaną witrynę można dopiero zacząć np. pozycjonować i w inny sposób promować w Internecie.

Poza tym, wchodząc na forum ludzie przeglądają najświeższe wątki – a z reguły są to te, które są najwyżej na liście (skoro jest pierwszy, to musi być najświeższy). Tak jak pisałem wcześniej – jeżeli jesteś stałym bywalcem, jest Ci z pewnością prościej, dlatego warto poświęcić trochę czasu i zanim poleci się coś komuś, zbudować sobie "markę" na forum. Oczywiście, że można – tylko trzeba zrobić to z głową…Trzeba wymyślić jakiś sposób na to, żeby nie zabrzmiało to jak pospolita reklama. Znając odbiorcę na wylot wiesz, na jaki środek oddziaływania położyć nacisk i jakie emocje najlepiej zachęcą go do podjęcia działania (np. Znając w końcu rynek wiesz, jaki wabik przyciągnie uwagę czytelników ― na przykład jakieś aktualne, głośne wydarzenie, które możesz połączyć z produktem.

Teraz napiszę kilka rzeczy tym, co moim zdaniem determinuje dobry, wartościowy i skuteczny post reklamowy na forum (jakie warunki powinien spełnić). Wszystko, co tu zostanie napisane wciąż dotyczy zagadnienia postu reklamowego w kontekście zareklamowania strony – budowaniem wizerunku (marketingiem eksperckim) na forum zajmiemy się w drugiej części tego artykułu. Imię i nazwisko nadają personalnego charakteru, podpisując się tak pokazujesz, że nie chcesz niczego ukryć, Twoja oferta jest jak najbardziej poważna (i nie boisz się jej firmować własnym imieniem i nazwiskiem), a Twoja obecność na forum nie będzie przypadkowa i jednorazowa. Z moich badań wynika, że łatwiej jest wypromować coś na forum użytkownikowi z 300 postami, niż świeżo upieczonemu użytkownikowi – nawet , jeżeli użyją tych samych słów i metod.

About the Author

No comments